sobota, 28 października 2017

Śnieżynki

Mimo, że do świąt jeszcze dużo czasu to już powoli zabrałam się za przygotowania i wyszydełkowałam śnieżynki. I kto by pomyślał, że powstały one z odpadków. W zeszłym roku dostałam końcówki kordonków od siostry, które zostały jej od cotton balls. Najpierw przeleżały u mnie sporo czasu, a potem trafiłam na blog DIY Zrób to sam, gdzie dostępny jest schemat na śnieżynki. Tak bardzo mi się schemat spodobał, że zrobiłam już 8 sztuk i to nie koniec ❤


❅❅❅




✂ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Pozdrawiam
Paulyntolyna

16 komentarzy:

  1. Ja też się przymierzam do tych śnieżynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, wiem, jak to wciąga! Tym bardziej, gdy wzór tak wdzięczny, jak ten :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne śnieżynki:)lubię jak są takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudne :))) Dziekuje za linka do nich :)) Musze tez zobaczyc ,czy dam rade je zrobic :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Też lubię ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna śnieżynka. Fajnie że znalazłaś inspiracje na naszym blogu.
    Dziękuje za udział w zabawie Cyklicznego Szydełka. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynki są śliczniejsze od oryginału ! Są przepiękne !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach jakie piękne ...Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wyslalam maila, mam go na pasku bocznym, ale juz ktoras osoba go szuka, musze pomyslec nad Innym miejscem, zapraszam do mnie częściej

      Usuń
  10. Śnieżynki rzeczywiście urocze , śliczna ozdoba :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...